Corrections

Corrections to our publications

Human Rights Watch strives to maintain the highest level of accuracy in our reporting. This includes a commitment to correcting errors or clarifying facts that appear in our publications in a timely fashion. Corrections appear both on this dedicated webpage and at the bottom of the publication that contained the error.

We cannot reply individually to all corrections requests, but all such requests that specify the exact nature of the alleged inaccuracy and the publication (title, page number / web address and date) in which it appeared will be reviewed. If you believe you have found an inaccuracy in our materials, please contact us.

Errors contained in social media posts under Human Rights Watch and staff accounts will also be corrected in a prompt and transparent manner.

 

Or Send Your Corrections to:

HRW Publications
Attention: Corrections to the Human Rights Watch Website

Human Rights Watch
350 Fifth Avenue, 34th Floor
New York, NY 10118-3299
USA

 

Recent Corrections

  • March 24, 2007

    This March 2007 press release incompletely identified the corporate affiliation of the fourteen executives who are being prosecuted in Seoul on charges of illegally exporting weapons equipment and technology used to build an arms factory in Burma. Prosecutors accuse Daewoo International of being the lead company in the project, but it is not the case that all fourteen of the accused worked for that company. The former president and chief executive of Daewoo International, Lee Tae-yong, is on trial together with executives from a total of seven firms. (Published April 4, 2007)